Instrukcje


Zwrot tokenów Bezpiecznej Poczty

Token Bezpiecznej Poczty to majątek Orange Polska z którego należy się rozliczyć w przypadku:
  • zakończenia współpracy z Orange Polska (Pracownik etatowy i Współpracownik)
  • ponownego wnioskowania o token (np. z powodu uszkodzenia, wygaśnięcia certyfikatów)
  • zniszczenia/uszkodzenia urządzenia.

Token należy zwrócić do:

Orange Polska
Cyberbezpieczeństwo/Skrytka 86
Centrum Certyfikacji Signet
Al. Jerozolimskie 160
02-326 Warszawa

lub bezpośrednio w MO
w Strefie Dostaw


Odzysk kluczy do szyfrowania

Jeśli potrzebujesz odzyskać klucze do szyfrowania i móc czytać starą pocztę wyślij wypełniony wniosek na adres BPTP@orange.com



Łączenie przez VPN bez korzystania z tokena

Jeśli potrzebujesz zalogować się przez VPN bez korzystania z tokena skorzystaj z instrukcji opisującej wymagane działania.

Proszę pamiętać, jest to opcja przewidziana dla dostępu tymczasowego.



Instrukcje dostępne są zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej w formacie PDF